Бренд Kylie Cosmetics, заснований інфлюенсеркою Кайлі Дженнер, нещодавно представив кампанію, щоб оголосити про розпродаж своєї продукції на Asos.com. Реклама з доповненою реальністю зображує ніжно-рожевий тюбик туші для вій, що прокладає собі шлях через станцію лондонського метрополітену.
Це нагадало нещодавну рекламну кампанію Maybelline New York, у якій рожевий тюбик туші Maybelline Sky High наноситься на великі вії, що прикрашають передню частину поїзда, який проїжджає через лондонську станцію.
Подібність не залишилася непоміченою, і виникли питання про те, чи не є це творчою крадіжкою з боку Kylie Cosmetics.
Лорен Чепмен, старший бренд-менеджер Maybelline New York, стверджує, що ця робота є прямою копією попередніх творчих робіт Maybelline, написавши про це на LinkedIn: «Я повністю підтримую бренди, які шукають творчого натхнення в інших (адже наслідування — це найбільша форма лестощів!), проте прикро бачити, як інший бренд (зокрема, туш для вій, яка вже дуже схожа за упаковкою) створює щось настільки схоже на нашу концепцію Maybelline. Це була ідеальна можливість створити щось оригінальне і захоплююче для їхнього дебюту в Asos. Я думаю, це свідчить про те, що буквальна інтерпретація того, що стає вірусним, не завжди спрацьовує».
Коментарі засновниці Kaja Comuncations Джейд Кая перегукуються з цією думкою. Вона сказала: «Я думаю, що [Кайлі та Asos] мали ідеальну можливість зробити щось більш інноваційне, але відштовхнулися від того, що вже зробив інший бренд. Я безумовно розчарована, але сподіваюся, що наступного разу їхня команда зосередиться на тому, щоб виділитися і бути більш креативною, замість того, щоб просто копіювати те, що вже зроблено іншим брендом».