Український бренд одягу JUL презентував колекцію футболок «Українська хвиля» із зображеннями знакових та культуротворчих альбомів українських музикантів.
До дропу увійшли «Воплі Відоплясова» із обкладинками «Або Або», «Скрябін» з «Танець Пінгвіна», «Цукор біла смерть» з однойменним альбомом, Руся з «Вибране», Ірина Білик з «ОМА», «Кому вниз» з «1990», а також «Тріо Мареничі». Колекцію можна придбати на сайті бренду.
Також JUL створив окремий логотип колекції «Українська хвиля» і зобразив його на футболках.
До запуску «Української хвилі» бренд підготував музичний мінісеріал, який складається з п’яти серій — історії, що супроводжуються обраними композиціями. Вони будуть публікуватись на сторінці JUL.