Український бренд випустив колекцію футболок із зображеннями культових музичних альбомів країни
15 Сер 2023, 17:10

Український бренд випустив колекцію футболок із зображеннями культових музичних альбомів країни

Український бренд одягу JUL презентував колекцію футболок «Українська хвиля» із зображеннями знакових та культуротворчих альбомів українських музикантів.

До дропу увійшли «Воплі Відоплясова» із обкладинками «Або Або», «Скрябін» з «Танець Пінгвіна», «Цукор біла смерть» з однойменним альбомом, Руся з «Вибране», Ірина Білик з «ОМА», «Кому вниз» з «1990», а також «Тріо Мареничі». Колекцію можна придбати на сайті бренду.

Також JUL створив окремий логотип колекції «Українська хвиля» і зобразив його на футболках.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До запуску «Української хвилі» бренд підготував музичний мінісеріал, який складається з п’яти серій — історії, що супроводжуються обраними композиціями. Вони будуть публікуватись на сторінці JUL.

Розкажіть друзям про новину