Син Бекхема став обличчям бренду Puma
15 Сер 2023, 16:01

Син Бекхема став обличчям бренду Puma

Син відомого футболіста Девіда Бекхема, 20-річний Ромео, який пішов стопами батька на кар’єрному шляху, став обличчям спортивного бренду Puma.

Ромео взяв участь у зйомці для рекламної кампанії кросівок Puma 180.

«Зроби крок у минуле, володій теперішнім», — написав бренд.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця фотосесія стала продовженням нещодавньої демонстрації стійкого впливу стилю Девіда Бекхема навіть у його власній родині. Ромео віддав данину поваги культовій стрижці свого батька, ще раз підтвердивши, що сім’я Бекхемів продовжує впливати на світ моди.

Розкажіть друзям про новину