Співачка Shakira випустила новий дует з Mr. Cheese, сендвічем з винятковими співочими якостями, у новій рекламі мексиканського бренду картопляних чипсів Sabritas.
«Сендвіч з картопляними чипсами Sabritas — ідеальний дует», — такий меседж передають колумбійська мега-зірка та співаючий сендвіч Mr. Cheese. У ролику вони виконали кавер-версію хіта «Ven, devórame otra vez» Лало Родрігеса.
У рамках кампанії Sabritas поділився думкою, що немає кращого доповнення до сендвічів, ніж улюблені картопляні чипси мексиканців.
У ролику Shakira оспівує світлий бік життя, запрошуючи глядачів насолоджуватися простими життєвими радощами, а кумедний співаючий сендвіч Mr. Cheese приєднується до артистки в дуеті, підкреслюючи важливість урізноманітнення смаків та життєвих моментів за допомогою улюблених картопляних чипсів мексиканців.
«Shakira подарувала нам чудові моменти завдяки своїй музиці та неперевершеному голосу. «Come, devour me once more» — одна з її улюблених пісень, тож окрім насолоди співати і танцювати під неї, ми подумали, що це буде ідеальний спосіб показати дух Sabritas у розважальній та музичній формі. Ми дуже раді працювати з нею, тому що ця музична колаборація дозволила нам показати, що навіть у найменш очікувані моменти ми можемо знайти насолоду», — сказала Клара Контрерас, директор з маркетингу Sabritas.
Фільм, який транслюватиметься в Мексиці та шести країнах Латинської Америки, був знятий режисером Ваттою Фернандес, лауреатом багатьох нагород, а операторську роботу виконав Рафа Лак, автор і режисер кількох відеокліпів колумбійської виконавиці.
«Вплив і значущість — ось два ключових слова, якими ми керувалися під час роботи з командою Sabritas і Shakira. Це стало основою для ідеї, яка з’явилася згодом, вивести наші співочі сендвічі на новий рівень. Нагадаємо, що цього разу ми подвоїли зусилля і змусили його заспівати в дуеті з артисткою номер один у світі», — заявили Родріго Грау та Аріель Сєркін, операційні директори та партнери агенції Isla.