Аналітична компанія Statista опублікувала звіт, у якому вибудувала рейтинг найпопулярніших брендів кросівок. Так список очолив Nike, який займає 18% від проаналізованого ринку 2022 року.
За оцінками Statista Market Insights, ринок кросівок, за винятком суто функціонального спортивного взуття, зараз становить 75 мільярдів доларів і, як очікується, до 2028 року зросте до майже 100 мільярдів доларів річного обсягу продажів. З часткою ринку у 18% Nike є безумовним лідером на світовому ринку кросівок. Однак ця цифра недооцінює домінування Nike, оскільки і бренд Jordan, що посідає друге місце, і Converse, що знаходиться на сьомому місці, також належать гіганту спортивного одягу з Бівертона, штат Орегон.
Як вже згадувалось, слідом за Nike, який лідирує у рейтингу, йде Jordan — він займає 11% проаналізованого ринку. Далі бренди adidas з 9%, Skechers та Vans, які займають по 7% частки ринку кожна, а також Moonstar з 5%. Закривають рейтинг Converse і New Balance — вони мають по 4% ринку.