Кінематографічні ролики Tinder розповіли про безмежні можливості свайпу
07 Сер 2023, 14:36

Кінематографічні ролики Tinder розповіли про безмежні можливості свайпу

Застосунок, який популяризував свайпинг у тому вигляді, у якому всі його знають, дав зрозуміти одну річ: нескінченні враження та можливості починаються з одного свайпу.

Tinder запустив три нові мрійливі, насичені короткі рекламні ролики, які розповіли про безмежні можливості, які може надати дейтинг-застосунок – від несподівано приємної ночівлі до роману, що перетворився на літні канікули і триває далі.

Ролики представили останню інсталяцію «It Starts With a Swipe», орієнтованої на покоління Z платформи для обміну повідомленнями, яка була запущена на початку цього року з ефірною кампанією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нові ролики під назвами «Summer Fling», «Breakfast Boy» та «You Took Him Home» використовують ту саму естетику, досліджуючи різноманітні можливості, які молоді люди можуть знайти в Tinder.

«У центрі цієї глобальної кампанії Tinder – можливості: чи то зустріч на одну ніч, чи то літнє кохання, чи то щось, що переростає у довготривалі стосунки, – зазначила головний маркетолог бренду Мелісса Хоблі. – Ми розробили довгострокову платформу бренду, яка дійсно відображає сміливий, беззастережний і непомітний зсув у тому, як молодіжна культура підходить до знайомств і стосунків».

Кампанія була розроблена у партнерстві з нью-йоркським креативним агентством Mischief @ No Fixed Address.

Розкажіть друзям про новину