Часто головний виклик покупок офлайн — це довгий та невиправданий процес. За продукти споживачі платять не лише грошима, а й часом, іноді нервами, енергією та емоціями. Парадокс у тому, що це все одно не зупиняє більшість від походів в супермаркет — бо так звикли.
Агенція I AM IDEA разом із мережею супермаркетів VARUS перезапустили напрям e-com для того, щоб показати українцям, що можна інакше. Історія онлайн-магазину не нова, але нині актуальна як ніколи — не стресувати зайвий раз від зайвої пляшки молока, тямити, як не витрачати час і завжди мати можливість купити продукти в зручний момент. Це наштовхнуло агенцію на ідею створити з супермаркета побутовий лайфхак для кожного.
Головна філософія онлайн-магазину varus.ua — те, що в центрі людина, а не супермаркет: «Коли ти приходиш за чимось одним, звичайно ж ти не тільки молоко купиш, а по дорозі до молока візьмеш ще купу різних продуктів, які тобі не потрібні. Кожен розуміє мінуси цього підходу, але змінювати нічого не хоче, бо треба напрягатись і складати план. Тому ми обрали шлях свідомого шопінгу — це коли швидко, зручно, без зайвого стресу і напруження».
Важливою частиною комунікації бренду стали ілюстровані персонажі — Варусята.
Онлайн-магазин varus.ua працював ще з 2020 року у тестовому режимі. Після запуску комунікаційної кампанії з квітня 2023 року, ріст онлайн-замовлень збільшився на 56%, а сам бренд готується запускати доставку в усіх регіонах України.