Uber Eats запустив петицію про перейменування столиці Австралії на CanBEERa в рамках нової кампанії від агенції Special PR.
Кампанія висвітлювалася в національних ЗМІ і показала, що вона пройшла випробування пабом — всього через кілька тижнів після того, як Uber Eats запустив свою пропозицію в Канберрі, щоб допомогти місцевим алкогольним магазинам збільшити обсяги поставок.
Окрім того, що Uber Eats розпочав експрес-доставку для низки магазинів у Канберрі, за останні 12 місяців він також збільшив свій асортимент пива на двозначні цифри і тепер пропонує пиво, вироблене в Канберрі, у Квінсленді, Новому Південному Вельсі та Вікторії. Відповідно, ця кампанія мала сенс для стимулювання попиту на експортну продукцію Канберри на Східному узбережжі.
«У Гоулберні є «Великий меринос», а в Кофсі — «Великий банан», але ні в кого ще не було міста, названого на честь їхнього найпопулярнішого експорту — чому б CanBEERa не стати першим? — сказав генеральний менеджер з роздрібної торгівлі Uber Eats ANZ Лукас Гроневельд. — Ця кампанія — данина поваги австралійській столиці, яка є справжнім «хмелевим містечком» для місцевих пивоварів. Столиця країни робить значний внесок у виробництво вітчизняного пива, і наша петиція про перейменування на CanBEERa привернула національну увагу до цих неймовірних пивоварів, що, як ми сподіваємося, призведе до зростання національного попиту на їхню якісну продукцію».
Кампанія сприяла підвищенню обізнаності за допомогою різних засобів масової інформації, включаючи пересувні білборди, а також реліквії минулої епохи, включаючи міського оповісника, який доставив петицію про перейменування міста до парламенту напередодні Міжнародного дня пива 4 серпня.
«Що за кампанія для старту! Досить швидко ми зрозуміли, що Канберра насправді є домом для одних з найкращих пивоварень Австралії, і ми просто не могли не звернути увагу на цей каламбур. Яскравий Міський Оповісник та вивіска «Ласкаво просимо до CanBEERa» біля будівлі Парламенту стали ідеальним фоном для нашої петиції та для того, щоб люди за межами Канберри заговорили про неї. Це було справжнє партнерство з командою Uber Eats і ідеальний спосіб для нас залучити Special PR, щоб показати, яку роботу ми можемо виконувати», — сказав керуючий директор Special PR в Австралії Алекс Браянт.