Щоліта соціальні мережі наповнюються фотографіями засмаглих ніг біля басейну або на пляжі. Ці фотографії зроблені під таким кутом, що часто важко зрозуміти, що на них зображено — хот-доги чи чиїсь ноги.
Оскільки запит «хот-доги або ноги» перевищив 9,1 млрд переглядів у TikTok, нова кампанія «#HotDogsForLegs» від американського виробника м’яса та холодної нарізки, відомого своїми хот-догами, Oscar Mayer має на меті вирішити цю суперечку в інтернеті назавжди.
Кампанія почалася з розміщення в соціальних мережах та на білбордах у Гантінґтон-Біч, Лос-Анджелесі та Чикаго зображень справжніх сосисок для хот-догів замість людських ніг, а також з мобільних білбордів на човнах, що курсують узбережжям Маямі та Форт-Лодердейла.
Пізніше цього місяця бренд оголосив, що буде досліджувати соціальні мережі, щоб запустити додатковий креатив з реальними зображеннями «хот-догових ніг» фанатів.
«Oscar Mayer радий нарешті надати дискусії #HotDogsOrLegs ту увагу, на яку вона заслуговує, – говорить Келсі Райс, асоційована директорка з комунікацій бренду Oscar Mayer. – Ця активація є природним продовженням нашої брендової програми «Keep it Oscar» і втілює в життя веселощі Oscar Mayer, прославляючи ніжки, схожі на хот-доги, та смачні м’ясні вироби Oscar Mayer».
Кампанія була розроблена креативним агентством Johannes Leonardo за додаткової підтримки P57, The Kitchen та Zeno Group.