McDonald’s знову закликав до жестів у літньому ролику
04 Сер 2023, 10:17

McDonald’s знову закликав до жестів у літньому ролику

Режисер кінодрами «Найвеличніший шоумен» Майкл Грейсі об’єднався з Leo Burnett для продовження кампанії McDonald’s «Raise Your Arches».

Мережа ресторанів фаст-фуду McDonald’s представила продовження популярної рекламної кампанії, яка вперше вийшла на екрани у січні.

Новина за темою
McDonald’s показав, що достатньо жесту, щоб запросити когось перекусити

У ролику «Next stop, McDonald’s» черги відпочивальників, які зупинились на червоне світло у спекотний день. І той самий жест, рух бровами, закликав всіх відвідати найбоижчий ресторан McDonald’s.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як і в попередній ітерації, протягом усього ролика немає жодного брендингу компанії, аж до самого кінця, коли на екрані з’являються золоті арки та напис «Хочеш McDonald’s?».

Розкажіть друзям про новину