Кампанія для British Airways від креативного агентства Uncommon є продовженням минулорічної кампанії, яка отримала Гран-прі на Каннських левах.
Авіакомпанія British Airways продовжила досліджувати індивідуальні та оригінальні причини, які спонукають людей подорожувати, але цього разу вона зосередилася на святкуванні британського літа, у дощ чи спеку.
Минулорічна кампанія включала 500 унікальних принтів, які були розміщені на відкритому повітрі. Нові роботи продовжують тему використання розумних копій та впізнаваного дизайну, щоб справити враження.
Різниця полягає в тому, що креативники застосовують контекстний підхід, використовуючи візуальні підказки від об’єктів для відображення тексту. Одна реклама, яка передає хвилювання від перебування в супермаркеті за кордоном, надрукована на сирі Брі, інша використовує більш розслаблений підхід: слова написані на басейні надутому.