Сінді Кроуфорд відтворила кадр зі своєї знаменитої реклами Pepsi для Суперкубку 1992 року для пікантного музичного кліпу, який легко можна було б вважати занадто гарячим для трансляції на телебаченні.
У цьому проєкті вона з’явилася в епізодичній ролі в «One Margarita, Saucy Remix» — непристойному реп-відео, яке виконує подвійну функцію — реклами текіли Casamigos, що належить акторам Джорджу Клуні, Майку Мелдману та чоловіку супермоделі Ренде Герберу, і блендерів BlendJet.
«One Margarita, Saucy Remix» — пісня акторки, комікеси та авторки подкастів Енджел Лакети Мур, яка відома під псевдонімом That Chick Angel, та співавторів Casa Di і Стіва Террелла.
Новий 4-хвилинний міні-фільм містить провокаційні жарти популярного репера-гея Saucy Santana та інтеграцію двох брендів. Не кажучи вже про голлівудську зірковість: Кроуфорд у білому обтягуючому топі та з зачіскою у стилі 90-х, яка грайливо розпиває коктейлі.
У музичному відео Кроуфорд приїжджає до району Флориди Ель-Сід у вінтажному маслкарі, заходить всередину і п’є свою першу маргариту. Її третій напій супроводжується комічним падінням, в той час як навколо неї відбуваються сексуально заряджені витівки.
«Це показує, що навіть найбільш культова супермодель, яка гарно виглядає і має відчуття високої моди, може просто розпустити волосся і зробити щось сексуальне, розпусне і грубе, — розповів Андерсон, який також є співзасновником компанії Cann, що виробляє газовану воду на основі каннабісу. — Ми знали, що якщо зможемо залучити її до участі та підтримки, то це дійсно підніме рівень контенту».
Кроуфорд, показуючи, що вона не проти секс-позитивного жарту, сказала, що пісня «нагадує усім, що не варто сприймати себе занадто серйозно».
«Коли мені вперше запропонували знятися в цьому кліпі, я нічого не знала ні про That Chick Angel, ні про пісню — тільки те, що вона стала популярною в TikTok, — сказала Кроуфорд. — Я подивилась оригінальне відео, а також фрістайл That Chick Angel і не могла перестати сміятися».
Сказати, що реклама Casamigos — це відхід від традиційного маркетингу та комунікацій, було б применшенням. Бренд, як правило, звертався до знаменитостей, співзасновників Гербера та Джорджа Клуні, у навмисно низькоякісних рекламних роликах, знятих на мексиканських полях агави.
В історії бренду була одна зухвала кампанія, у якій знялися Кроуфорд, Гербер, Клуні та його колишня дівчина Стейсі Кейблер. Те відео 2014 року заклало основу для Casamigos як джерела сумнівних рішень.
Останніми роками хіп-хоп-спільнота, наприклад, Young Thug, Lil Baby та 2 Chainz, разом з іншими фанатами використовували цю тему, згадуючи Casamigos у піснях і вигадавши хештег #BlameItOnTheCasamigos, який зазвичай використовується для виправдання поганої поведінки у стані алкогольного сп’яніння.
Casamigos, керівники якого відмовилися коментувати новий ролик «One Margarita, Saucy Remix», зараз перебуває під керівництвом компанії Diageo, і це один з перших великих грошових продажів бренду алкоголю для знаменитостей конгломерату. Раніше бренд заявляв, що не причетний до створення хештегу, який розширив його присутність і посилив його популярність.