Літня кампанія презервативів SKYN «No SKYN, No Love» використала підхід «Місії нездійсненної», щоб донести до молодих пар важливе повідомлення: завжди будьте готові до інтимної близькості, маючи під рукою запас презервативів SKYN. Кампанія, створена незалежним креативним агентством UltraSuperNew Tokyo, включає рекламний фільм, співпрацю з інфлюенсерами та вперше подкасти за участі японських коміків.
Гумористичний ролик, який транслюється на діджитал каналах, розповів історію молодої пари. Він показав надзвичайні зусилля головного героя, спрямовані на те, щоб дістати презервативи, і його рішучість летіти вперед, незважаючи ні на що.
Енні Хоу, асоційований директор з продажу та маркетингу MAM LifeStyles, прокоментувала: «Japan SKYN фокусує свою комунікацію, яка резонує з обома партнерами на більш глибокому рівні. Цього літа, щоб привабити молоду аудиторію, яка шукає розваг після пандемії, ми вирішили «експериментально» спробувати дещо інше. Тематичне послання, яке проходить через минулі кампанії, залишається, але цього разу ми також нагадуємо людям про необхідність завжди бути готовими до пандемії».