Американська компанія з постачання і виробництва яєць і птиці Vital Farms у співпраці з креативними агенціями Dentsu X та GUT Miami розробила кампанію «Roam Free, Little Bird», яка має на меті зберегти знаковий логотип Twitter вільним.
Також це зроблено для того, щоб продовжувати привернути увагу до підвищення стандартів догляду за сільськогосподарськими тваринами і, зрештою, показати, що кури Vital Farms мають доступ до вільного вигулу на свіжому повітрі.
Компанія Vital Farms розпочала кампанію в Сан-Франциско з розміщення зовнішньої реклами з єдиним меседжем: «Гуляй вільно, пташечко. Живи так, як живуть наші кури». Ця реклама включає вантажівку з диджитал дисплеєм, яка їздить містом, а також проекції, міські автобусні зупинки та зарядні станції для електромобілів.
Vital Farms відома своїми яйцями, вирощеними на пасовищах. Кампанія «Roam Free, Little Bird» ще більше зміцнює пасовищний спосіб життя не тільки для курей, але й для всіх птахів. Навіть тих, що слугують логотипом.