Протягом багатьох років канадці голосно заявляли про свою ненависть до картоплі фрі, називаючи її мокрою та прісною. У відповідь на це KFC Canada провела «похорон картоплі фрі» на вулицях Торонто, дозволивши споживачам віддати свою «картопляну» шану.
Брендований катафалк проїхав від закладу KFC до Дандас-сквер та Budweiser Stage, а всередині нього була труна, повна картоплі фрі.
Окрім цього, мережа представила нову приправлену картоплю фрі, яку бренд описує як «достатньо хрустку і приправлену, щоб задовольнити найсуворіших критиків». Вона буде доступна протягом обмеженого часу всього за 1 долар.
«Ми знали, що канадці ненавиділи нашу стару картоплю фрі, і тому побачили в цьому можливість показати нашим шанувальникам, що ми їх чуємо, змінивши цей пункт меню і запустивши його в цікавій формі», — сказав Азім Ахтар, директор з маркетингу KFC в Канаді.
На момент публікації статті відео, що висміюють похорон, набрали мільйони органічних переглядів. Після оголошення шанувальники KFC вийшли в соціальні мережі, щоб висловити своє полегшення і вдячність за зміну меню:
Для тих, хто не зміг прийти на справжню церемонію, KFC Canada повідомляє, що проведе онлайн-похорон з прощальною промовою. Стару картоплю фрі офіційно «проведуть в останню путь» під час похорону, який транслюватиметься в прямому ефірі 1 серпня.
Ідею та розробку кампанії розробило креативне агентство Courage.
Контент кампанії розміщується на різних каналах, зокрема в соціальних мережах KFC Canada, в ресторанах KFC Canada, в застосунку KFC, на сайті KFC.ca, на зовнішніх носіях, на телебаченні та в Інтернеті.