Зневажена Мати-Земля висловила свою трагедію та образу через три візуальних образи, які закликали глядача придивитися ближче і знайти правду.
«Природа хоче вам щось сказати, — заявила нова кампанія, створена рекламним агентством BBDO Chile для Greenpeace. — Ми будемо продовжувати боротися, доки її не почують».
На принтах зображені корали, айсберги та дерева, які постраждали від зміни клімату, вирубки лісів та спалювання викопного палива, що призвело до того, що вони перетворилися на вражаючі утворення, схожі на середній палець. Кожне зображення представляє екосистему, яка постраждала від зовнішніх причин.
Людська безвідповідальність відіграє значну роль у забрудненні світового океану пластиком, лісових пожежах та швидкому таненні льодовиків, деталізує графіку. «До біса це все», — додали у рекламі.
«Наша місія в організації — виступати проти таких практик, на захист природи», — зазначили в активації.