Щоб сповістити про повернення улюбленого багатьма йогурту зі смаком міссісіпського пирога, молочна компанія Müller Yogurt & Desserts використала серйозну ностальгію. Кампанія не лише спокушає людей, яким сподобався пиріг з першого разу, але й має на меті залучити нову аудиторію покоління Z, щоб вони спробували ретро-смак.
В основі кампанії лежить відродження захоплення, яке взяло штурмом 90-ті, — «Чарівне око», серії книг з оптичними 3D-ілюзіями, які для багатьох виявилися майже неможливими для розшифровки. Працюючи з Magic Eye Inc у Бостоні, штат Массачусетс, компанія Müller Yogurt & Desserts та її агентство VCCP тісно співпрацювали над створенням справжньої ілюзії.
Окрім зовнішньої реклами, кампанія включає серію короткометражних роликів для соціальних мереж, створених під мелодію «Renegade Master» від A.D.O.R.
Тобі Беванс, директор зі стратегії та маркетингу Müller Yogurt & Desserts, сказав: «Від моди, взуття та літніх кінорелізів до фільтрів Insta та трендів TikTok — естетика 90-х переживає свій момент. Дослідження споживачів показало нам, що існує величезний потенціал у використанні нашої власної спадщини 90-х, повернувши один з найулюбленіших і забутих смаків, Müller Corner Mississippi Mud Pie. Тож тепер усі ті суперфанати, які просили нас про його повернення, нарешті зможуть скуштувати цю ікону 90-х».
Кампанія є першим етапом перезапуску асортименту Müller Corner Originals у рамках бренд-платформи «The Icon That Liberates Us to Play».
Креативні директори VCCP London Емма Холстон та Колін Маккін додали: «Цей проект був вибухом з минулого від початку і до кінця. Ми дуже хочемо подарувати всім, хто пам’ятає «Müller Corner» та «Magic Eye», хороший вайб у стилі 90-х, а також познайомити з ними нове покоління. Ми не можемо дочекатися, коли люди побачать роботу (або хоча б спробують), почують саундтрек і спробують продукт, адже кожен біт — це абсолютний феєрверк 90-х».