За допомогою ШІ створили Барбі, натхненну лондонським нічним життям
25 Лип 2023, 17:23

За допомогою ШІ створили Барбі, натхненну лондонським нічним життям

Використовуючи технологію штучного інтелекту, діджитал-агенція Institute of Digital Fashion створила колекцію Барбі, натхненну яскравим і легендарним лондонським нічним квір-життям.

Місія IoDF вийшла за рамки просто гри в ляльки, вони прагнуть сприяти інклюзивності та різноманітності в індустрії моди. Більше того, бренд Барбі пройшов довгий шлях з моменту свого заснування, відірвавшись від фантазійного ідеалу ідеальної блондинки.

Співзасновниці IoDF, Ліанн Елліот Янг і Cattytay, заснувавши організацію у 2020 році, були сповнені рішучості використовувати технологію Web 3.0. У відповідь на попередню критику білої, гетеронормативної історії Барбі вони розробили шість діджитал ляльок. Важливо, що ці ляльки втілюють дух деяких з найулюбленіших квір-вечірок Лондона. Крім того, кожна лялька передає суть свого натхнення, оспівуючи безмежну енергію та творчість квір-спільноти Лондона.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину