Американський бренд м’яса представив нову дієту для планети
25 Лип 2023, 14:26

Американський бренд м’яса представив нову дієту для планети

Перший американський бренд м’яса з нульовим вмістом вуглецю, Greenfield Natural Meat Co., представив новий соціальний рух «The Low Carb(on Diet)» — першу дієту для планети, а не для людей, в рамках кампанії від рекламного агентства Mischief @ No Fixed Address. Mischief розумно використав ентузіазм людей щодо нових дієт, щоб привернути увагу до бренду та змінити вибір м’яса, яке люди обирають.

Кампанія розпочалася з 35-секундного фільму-гімну, знятого режисером Аугусто Фрага, який також зняв хіт Netflix «Змінюючи гру». Він підкреслює, що кожен вибір їжі, який роблять люди, впливає на наш світ. Ролик «The Low Carb(on Diet)» закликає людей рахувати вуглець та робити вибір на користь продуктів, які смачні для людини, але також корисні для природи.

Mischief також створив диджитал хаб, де споживачі можуть отримати доступ до всіх порад, підказок, замін інгредієнтів та рецептів, необхідних для того, щоб почати дотримуватися низьковуглецевої дієти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія просуває місію Greenfield Natural Meat Co. під назвою «Making Meat Right», навчаючи любителів м’яса, що їжа для планети не означає жертвувати тим, що люблять люди.

Д’Арсі Фінлі, віце-президент з питань бренду та маркетингу Maple Leaf Foods Inc., прокоментував: «У Greenfield Natural Meat Co. ми постійно працюємо над тим, щоб створювати кращі продукти харчування, забезпечувати кращий догляд за нашими тваринами, підтримувати наші місцеві громади та робити свій внесок у поліпшення стану планети. Наша заява про вуглецеву нейтральність — це великий крок вперед у справі захисту навколишнього середовища, і якщо м’ясна компанія може бути лідером низьковуглецевого способу життя, то це чудовий приклад того, що люди не повинні відчувати протиріччя між турботою про планету та споживанням улюблених продуктів харчування. Ми сподіваємося, що це надихне людей приєднатися до нашої подорожі до кращої планети».

Рена Менкес Хула, віце-президентка, креативна директорка групи No Fixed Address, заявила: «Культура дієт настільки зосереджена на людині. Наш світ обертається навколо того, що їсти, коли їсти, як їсти. Але правда в тому, що кожен вибір їжі, який ми робимо, впливає на щось більше, ніж ми самі. Ми хотіли перевернути ідею дієти з ніг на голову. Перетворити її на щось, що слугує більшому благу. Низьковуглецева дієта — це перша дієта, яка є достатньо важливою, щоб її дотримуватися, і достатньо смачною, щоб її дотримуватися. Хто не хоче сидіти на дієті, що рятує світ, де бекон — герой?».

Кампанія слідує за першою великою кампанією Greenfield Natural Meat Co. під назвою «Have Your Meat and Eat It Too», представленою минулого літа разом з Mischief @ No Fixed Address, яка подвоїла свою місію «Making Meat Right through The Bacon Rebate» — першою в історії «зеленою» знижкою на що-небудь зі списку продуктів при покупці будь-якого беконного продукту від Greenfield Natural Meat Co.

Нова кампанія буде проходити на телебаченні, в цифрових, соціальних мережах, платних пошукових системах, в роздрібній торгівлі та поза домом.

Розкажіть друзям про новину