Анімаційний ролик BBC бореться зі страхом батьків перед квадратними очима у дітей
25 Лип 2023, 11:58

Анімаційний ролик BBC бореться зі страхом батьків перед квадратними очима у дітей

Згідно з загальнонаціональним опитуванням, проведеним на замовлення BBC Children’s and Education, майже 80% батьків вважають, що їхні діти користуються телевізором, iPad, телефонами чи комп’ютерами більше, ніж до пандемії. А 67% занепокоєні тим, що вони дивляться.

Цей страх старий: діти, які проводять занадто багато часу перед телевізором, зрештою матимуть квадратні очі.

Щоб розвіяти це занепокоєння, BBC випустив анімаційний фільм, який підкреслив, що важлива якість контенту на екрані, а не кількість годин, проведених за ним.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Square Eyed Boy» – це 60-секундний стоп-моушн, знятий для BBC Creative анімаційною студією Blinkink, який розповів про маленького героя, який виявив, що у нього квадратні очі.

У ролику звучить меседж: «Можливо, у вас не будуть квадратні очі, але ви можете стати більш всебічно розвиненими».

Розкажіть друзям про новину