Згідно з загальнонаціональним опитуванням, проведеним на замовлення BBC Children’s and Education, майже 80% батьків вважають, що їхні діти користуються телевізором, iPad, телефонами чи комп’ютерами більше, ніж до пандемії. А 67% занепокоєні тим, що вони дивляться.
Цей страх старий: діти, які проводять занадто багато часу перед телевізором, зрештою матимуть квадратні очі.
Щоб розвіяти це занепокоєння, BBC випустив анімаційний фільм, який підкреслив, що важлива якість контенту на екрані, а не кількість годин, проведених за ним.
«The Square Eyed Boy» – це 60-секундний стоп-моушн, знятий для BBC Creative анімаційною студією Blinkink, який розповів про маленького героя, який виявив, що у нього квадратні очі.
У ролику звучить меседж: «Можливо, у вас не будуть квадратні очі, але ви можете стати більш всебічно розвиненими».