Мер Лондона Садік Хан випустив інтерактивний фільм, щоб заохотити чоловіків до розуміння і протистояти мізогінічній поведінці по відношенню до жінок.
Фільм є частиною кампанії «Say Maaate to a mate», яка охоплює телебачення, плакати, білборди, соціальний маркетинг та маркетинг впливу. Вона є продовженням кампанії мера Лондона та Ogilvy UK 2022 року, яка закликала чоловіків «сказати слово», щоб викрити мізогінію. Фраза, яка використовується, щоб кинути виклик, була оновлена для кампанії 2023 року на основі поведінкового аналізу. Обидві кампанії є частиною довгострокових амбіцій Хана, спрямованих на боротьбу з насильством щодо жінок у Лондоні.
За творчими рішеннями стоїть відділ практики поведінкових наук консалтингової компанії Ogilvy UK, який був створений після спостережень за чоловіками в місцях, де вони домінують, під керівництвом старших креативних директорів Дейва Андерсона та Ієна Брассета, а також виконавчих креативних директорів Ніколи Вуд та Енді Форреста.
«Ми виявили, що чоловіки не хочуть соромити чи піддавати остракізму своїх подруг, вони хочуть звернутися до них з повагою та легкістю, — розповів про стратегію консультант Девід Фаннер. — Це розуміння лежить в основі нашого підходу «say Maaate», який, ми впевнені, допоможе чоловікам ефективно протистояти неналежній поведінці».