Перша кампанія від Uncommon маркетплейсу для дрібних продавців не має нічого спільного з виходом фільму «Барбі». Насправді ні.
Uncommon Experience Studio нещодавно була призначена креативною агенцією для маркетплейсу Not On The High Street, завданням якої є підвищення обізнаності та продажів, включаючи рекламу, комунікацію з клієнтами та роботу з веб-сайтом.
Цього тижня стартувала перша кампанія платформи, яка приурочена до «абсолютно випадкового розпродажу Рожевої п’ятниці», що відбувається у той самий день, коли виходить довгоочікуваний фільм «Барбі». Вона охоплює діджитал та зовнішню рекламу, а також соціальні мережі та комунікації з клієнтами.
Сюди входять яскраво-рожеві постери на дідживерах, які розміщені в автобусах по всьому Лондону, що слідуватимуть за промо-кампанією фільму.
Емілі Муко, віце-президент з маркетингу Not On The High Street, сказала: «Це проактивна ідея, яка сподобалася нам своєю грайливістю та крос-канальною креативністю, що резонує з нашою аудиторією. Ми з нетерпінням чекаємо на її запуск, який стане початком нашого блискучого партнерства з Uncommon».
Креативний партнер Бен Голік додав: «Певний реліз фільму, тренд на дофаміновий декор, колір року за версією Pantone – це святкування найбільш продаваного кольору сезону. Цей повністю рожевий магазин – ідеальний літній дебют».