У другому кварталі 2023 року іспанський дім моди класу люкс Loewe вперше очолив список найпопулярніших брендів за версією Lyst Index, а Versace, Bottega Veneta, Saint Laurent і Dior увійшли у топ-10.
Дані, зібрані на лондонській торговій платформі, показали, що пошукові запити Loewe, зросли на 19% у цьому кварталі, завдяки тому, що він «захопив уяву різних когорт клієнтів» завдяки своїй «прихильності до майстерності та креативності», як вказав Lyst.
Протягом кварталу бренд підписав контракт із сенсацією K-pop, учасником і лідером південнокорейського бойз-бенду NCT Лі Те Йоном, як своїм новим глобальним амбасадором, поряд із Джошем О’Коннором, китайською акторкою Тан Вей, акторкою Тейлор Рассел, китайським актором Лео Ву та іншими. Його присутність на чоловічому показі бренду навесні 2024 року в Парижі викликала неабиякий ажіотаж.
Versace посів третє місце в цьому сезоні, піднявшись на п’ять позицій порівняно з попереднім кварталом, що робить його одним з найшвидших лідерів вже другий квартал поспіль.
Дебютний чоловічий показ Louis Vuitton Фаррелла Вільямса допоміг бренду піднятися на 11-те місце, що на дві позиції вище, ніж у першому кварталі.
Balenciaga, бренд, який впав з першого місця в рейтингу через низку суперечок, знову набрав обертів, оскільки великі зірки, такі як Мішель Єо, знову почали носити цей бренд на червоних доріжках. У цьому кварталі бренд піднявся на дві сходинки до 16-ї позиції, нижче Jacquemus.
Lyst назвав Goyard, Posse і Loro Piana брендами-проривами цього кварталу завдяки їхньому швидкому зростанню в онлайн-пошуку.
Що стосується рейтингу найпопулярніших товарів, то Loewe має два продукти в топ-10. Це топ з анаграмою є найпопулярнішим продуктом цього кварталу та плетена сумка на четвертій позиції.
Кросівки Mexico 66 від Onitsuka Tiger, які зібрали понад 113 мільйонів переглядів на TikTok, є другим найпопулярнішим продуктом. За ними йдуть сонцезахисні окуляри Maxi Medusa Biggie від Versace, які можна побачити на співачці Dua Lipa.