Платформа електронної комерції Amazon Ads запустила нове позиціонування бренду, яке звертається безпосередньо до людей, що втілюють рекламні кампанії в життя.
У ролику «Ads That Work as Hard as You Do» глядачі знайомляться з вигаданим брендом Cheri та закулісними подробицями зусиль, які докладаються для запуску бренду. На жаль, для Cheri місяці планування та розробки стратегії призвели до жахливого медіа-розміщення, у якому рекламний білборд заблокований величезним деревом за жвавою автострадою.
Закінчуючи зображенням затемненого білборда, Amazon Ads хоче донести до споживачів повідомлення про те, що він пропонує альтернативні преміум-медіа-розміщення.
Кампанія, що супроводжується трьома 15-секундними рекламними роликами, транслюється у Франції, Італії, Німеччині, Іспанії, Великобританії та Канаді і включає в себе онлайн-відео, соціальні мережі, цифрові дисплеї та цифрове аудіо.
Агентство Anomaly є автором ідеї, а медіаплануванням займається Rufus.
Гігант онлайн-ритейлу подвоює зусилля з просування свого рекламного підрозділу після того, як побачив значне зростання кількості брендів, які користуються його послугами. Згідно з лютневим звітом про прибутки, за четвертий квартал продажі компанії склали $11,6 млрд, що на 19% більше, ніж у минулому році. Тим часом, конкуренти Google і Meta зазнали уповільнення темпів зростання цифрової реклами.