Для креаторів створили відкритий глобальний бриф про боротьбу зі стигмою працівників, хворих на рак
12 Лип 2023, 10:32

Для креаторів створили відкритий глобальний бриф про боротьбу зі стигмою працівників, хворих на рак

Кожний бажаючий може подати свою ідею задля боротьби зі стигматизацією та невпевненістю щодо кар’єри серед людей, що хворіють на рак. Переможну кампанію підтримають рекламними інвестиціями на 100 мільйонів доларів, а також нагородять вхідним квитком на Каннські леви 2024.

Як показують дослідження, 50% хворих на рак людей, бояться та вважають складним повідомити про це своїм працедавцям та керівникам. Окрім того, що їх життя кардинально змінюється, вони в тому числі хвилюються, що їх можуть звільнити з роботи. При цьому, опитані підтверджують, що підтримка допомагає їм подолати недуг. Проєкт “Працюючи з раком” має на меті змінити ставлення до цієї проблеми та допомогти створити більш інклюзивне підтримуюче робоче середовище задля одужання.

Цього року на Каннських левах провідні світові лідери рекламної індустрії  Edelman, IPG, Omnicom, Publicis та WPP об’єднались, щоб запустити величезний бриф, який стосується майже 4 мільярдів людей на землі. Його завдання: створити програму/кампанію чи досвід для боротьби зі стигмою та невпевненістю працівників, що хворіють на рак. Переможну ідею очікує мультимедійна підтримка на 100 мільйонів доларів та старт 4 лютого 2024 у Всесвітній день боротьби проти раку. Ідея може бути реалізована з допомогою різних каналів комунікації. Серед них: мультиканальні події, активації, мобайл, радіо, диджитал-канали, індустріальні медіа, OOH.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Прийом робіт офіційно відкрито 10 липня 2023 року. Свою ідею може подати будь-хто бажаючий, як представник рекламної індустрії, так і іншої сфери. Її автором може бути один креатор чи пара, як у одній агенції, так і у різних. 

Деталі, як подати роботу, можна знайти на головній сторінці проєкту одразу після брифу. 

Задля відбору переможця обрали перевірені роками найкращі практики Каннських левів. Процес координуватимуть ключові креатори та стратеги із 5 глобальних компаній: Сюзен Кредл (голова правління та глобальна креативна директорка FCB), Чака Собхані (глобальна креативна директорка  Leo Burnett), Луї Санчез (креативний директор BBDO NA), Джуді Джон (глобальний креативний директор Edelman) і Деббі Вандевен (глобальна креативна директорка VMLY&R).

Дедлайн прийому робіт – п’ятниця, 15 вересня, суддівство відбуватиметься протягом жовтня. Переможця оголосять наприкінці місяця. Окрім рекламної підтримки кейсу, переможець отримає вхідний квиток на один із найпрестижніших світових фестивалів креативності Каннські леви 2024.

Розкажіть друзям про новину