11 Лип 2023, 18:37

Прем’єра фільму «Барбі»: як міжнародні бренди підтримали вихід стрічки

Вчора, 10 липня, у Лос-Анджелесі відбулась прем’єра довгоочікуваної комедії «Barbie» від режисерки Ґрети Гервіг, у головних ролях якої зіграли Марго Роббі та Раян Гослінг, які прикували неабияку увагу до виходу цього фільму.  

В український прокат стрічка виходить вже 20 липня, тож поки маємо час ознайомитись з маркетинговими кампаніями міжнародних брендів, які вийшли на підтримку фільму.

Mattel

Почнемо, напевно, з самого Mattel, компанії, яка і створила іграшку Барбі. Спеціально до виходу фільму Mattel випустила серію іграшок Барбі, впізнаваних з героями фільму:

Цікавим є те, що зовнішність та одежа ляльок повністю співпадає з героями та вбранням з фільму.

Airbnb 

Цікавим є кейс від Airbnb – 17 липня кожен зможе забронювати кімнату Кена в Будинку мрії Барбі на сайті Airbnb на дві індивідуальні ночі для двох гостей. Цікавим є те, що на сайті автором повідомлення про оренду є Кен і він «запрошує» гостей відвідати його з Барбі будинок.

NYX cosmetics

Звісно, що вихід фільму підтримали бренди косметики та одягу. Якщо говорити про косметику, то NYX cosmetics є одним з найвідоміших брендів, що легко колаборуються зі світом кінематографу. Згадаймо, колекції косметики до виходу нових сезонів «Дивні Дива», «Паперовий будинок» та «Сексуальна освіта». 

На честь виходу фільму про Барбі, бренд випустив спеціальну лінійку #NYXCosmeticsxBarbieTheMovie, яку активно шерять блогери та мейкапери, знімаючи розпаковки, роблячи макіяж та активно транслюючи атмосферу вечірки Барбі.

Цікавим елементом у колекції є іграшковий мобільний телефон: ідея полягає у тому, що вам «дзвонить» телефон і вас запрошують на вечірку Барбі, а нова колекція NYX ідеально створена, аби мати приголомшливий вигляд серед усіх. 

Також NYX запустили свої гіфки в Instagram у підтримку фільму. 

Aldo shoes

Ідемо далі. Aldo shoes створили окрему лінійку взуття, сумочок та аксесуарів #BarbiexALDO у підтримку виходу фільму. У своїх соцмережах активно комунікують нову limited edition, яка вийшла у продаж 29 червня. Дроп підтримали блогери, актори та опініон лідери.

Gap

Вихід фільму не обійшов стороною і Gap, які створили лімітовану колекцію для чоловіків/жінок/дітей/тварин. Кампанія має назву «WE ARE ALL #BARBIE». У ролику люди різного віку кажуть, що вони Барбі і радіють життю в новому дропі. 

Правда, якщо зайти в коментарі, то нову колекцію дещо критикують, вважаючи, що бренд Gap недостатньо постарався при створенні, і нанесення двох логотипів на речі рожевого кольору – недостатньо. 

Boohoo

Бренд одягу boohoo, офіційна сторінка якого налічує більше 12 млн підписників, також вийшов з новою колекцією, у якій переважають чотири кольори – білий, рожевий, чорний та сріблястий. «Be your OWN Barbie» –таке гасло має рекламна компанія, і бренд активно публікує фото дівчат у новій колекції на офіційному акаунті.

Kendra Scott 

Бренд аксесуарів Kendra Scott, що має більше мільйона підписників в Instagram, також вийшов з колаборацією. Браслети, підвіски, чокери та сережки – все має рожево-золотисту палітру кольорів, каміння та стрази – ідеальне поєднання, аби передати настрій всесвіту Барбі. 

homesick 

Бренд свічок homesick також випустив лімітовану колекцію свічок під назвою Dreamhouse. У рекламному ролику бренд передає настрій сонячного літа, коли ви з друзями біля басейну п’єте освіжаючи напої, відпочиваєте та класно проводите час. Свічки мають три аромати та несуть в собі вайб та атмосферу будиночку Барбі. 

Розкажіть друзям про новину