Час від часу рекламні агенції змушені відкликати рекламний ролик чи постер, якщо він суперечить вимогам влади або викликає обурення громадськості.
Тепер, схоже, Управління транспорту Лондона заборонило рекламний постер театральної вистави у Вест-Енді, що з’явився у метрополітені. Але на відміну від інших випадків, коли кампанії забороняли через образливий характер, цього разу все сталось через весільний торт.
На постері до вистави «Весілля Тоні і Тіни» були зображені наречений та наречена на розрізаному весільному торті «Вікторія» з начинкою з джему і крему.
Статутна корпорація, що є функціональним підрозділом адміністрації Великого Лондона, Управління транспорту Лондона підтвердило, що реклама була заборонена згідно з інструкцією, спрямованою на зменшення впливу на дітей солодкої та жирної їжі. Вона забороняє будь-які постери, які прямо чи опосередковано рекламують їжу з високим вмістом жиру, солі та цукру.
Пол Грег, театральний імпресаріо, що стоїть за шоу у Вест-Енді, назвав це рішення безглуздим. Він сказав в інтерв’ю газеті Sun: «Я ніколи не думав, що це стане проблемою. Ми дійшли до того, що постер можуть заборонити через те, що на ньому зображений торт. Це смішно і тільки ускладнює нашу роботу».
Рекомендації Управління лондонського транспорту базуються на моделі профілювання поживних речовин, розробленій Департаментом охорони здоров’я та соціальної допомоги, яка має на меті значно зменшити вплив на дітей реклами продуктів з високим вмістом жирів, солі та цукру. Вона використовується регулятором телерадіомовлення Ofcom з 2007 року для обмеження телевізійної реклами, яка містить шкідливі для здоров’я продукти харчування.