Літаюча коза стала героїнею ролика Virgin Media
10 Лип 2023, 15:29

Літаюча коза стала героїнею ролика Virgin Media

Компанія Virgin Media представила останню частину кампанії «To Better and Beyond», розробленої разом з креативним агентством VCCP London, у якій раніше фігурувала високогірна корова, із новою зіркою ролика під пісню Джона Парра «St Elmo’s Fire» 80-х.

Після успіху минулорічного ролика «Highland Rider» креативна агенція VCCP London знову співпрацювала з студією Untold Studios, створивши козлів у форматі CGI.

Саймон Валькарсель, директор з маркетингу Virgin Media, сказав: «Наша остання кампанія підкреслює справді нестримний дух бренду Virgin Media та наші амбіції надавати нашим клієнтам найкращий зв’язок, щоб допомогти їм досягти нових висот. Завдяки нашій провідній на ринку гарантії Wi-Fi ми хочемо, щоб наші клієнти дійсно відчули, що вони можуть зробити все, що завгодно в житті, як наша коза».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама транслюватиметься на телебаченні, BVOD, у соціальних мережах, ритейлі, в мережі до кінця жовтня. Медіаплануванням та закупівлями для кампанії займалося агентство MG OMD.

Розкажіть друзям про новину