Креативна студія Chandelier Creative запустила новий рекламний ролик для колаборації брендів одягу та взуття Noah x PUMA.
Знятий режисером Браяном Біллоу з режисерської команди O Positive, нова кампанія «Dare to unbare» демонструє лінію одягу Noah x PUMA у стилі ретро на тлі тенісного матчу, який перервав стрікер — людина, яка вибігає оголеною під час змагань. Ролик «Winning Streak» нагадує про силу повсякденного бунтарства.
«Було дуже приємно працювати з творчою командою, яка прийняла деструктивний підхід, — сказав режисер Браян Біллоу. — Перевертання з ніг на голову тропу стікінгу було вибуховим. Також зйомка з сотнею голих людей була не такою вже й поганою».
Головний креативний директор Chandelier Creative Майкл Скенлон сказав: «Роботи Браяна чудово кидають виклик тому, як ми бачимо світ, і з цим фільмом ми хотіли бути трохи поетичними, але нешанобливими. Безумовно, з наміром змусити людей замислитися і посміхнутися».