Рекламний ролик від креативних агентств Adam&EveBerlin та DDB Germany для німецького телекомунікаційного холдингу Deutsche Telekom супроводжується попередженням про те, що деякі глядачі можуть вважати його образливим.
У постійно мінливому діджитал світі важливо усвідомлювати ризики, пов’язані з тим, що люди діляться великою кількістю інформації про себе та своє життя в соціальних мережах. Як тільки зображення з’являються в мережі, вони стають доступними для використання будь-ким без обмежень.
Щоб підкреслити це, Deutsche Telekom випустив відверту рекламу, у якій зображеннями дитини маніпулюють за допомогою штучного інтелекту, щоб показати її у старшому віці. У ролику «A Message from Ella» показано діпфейк-версію дитини, яка може рухатися і розмовляти, як людина, що шокує її батьків, коли вони бачать свою доньку на екрані в кінотеатрі.
Головний бренд-офіцер Улі Кленке прокоментував: «Telekom пропонує найкращу та найбезпечнішу мережу, але крім доступу до цієї мережі, нам також потрібні необхідні знання та інструменти для безпечного та відповідального поводження з даними в Інтернеті. Адже розвиток штучного інтелекту несе в собі як можливості, так і ризики. У деяких випадках ми дозволяємо штучному інтелекту попереджати нас про себе. І таким чином підкреслюємо захоплення і трепет водночас. Ми повинні навчитися правильно поводитися з обома факторами».