Виявляється, деякі кліпи, використані в рекламному туристичному відео для Філіппін, містили фальшиві кадри з інших країн, зокрема рисові поля в Індонезії, піщані дюни в Об’єднаних Арабських Еміратах та літак у Швейцарії.
Кампанія під назвою «Love The Philippines» була створена відомим рекламним агентством DDB Philippines, яке згодом вибачилося за «прикрий недогляд».
Міністр туризму Філіппін Крістіна Гарсіа Фраско заявила, що для створення відео не було використано державних коштів.
Пані Фраско сказала, що Департамент туризму неодноразово запитував підтвердження від рекламного агентства, чи матеріали, використані у відео, належали агентству та оригінальними.
Вона сказала, що «в усіх цих випадках DDB неодноразово запевняла, що оригінальність і право власності на всі матеріали в порядку».
Використання відео з інших країн було вперше виявлено в результаті аналізу французького інформаційного агентства AFP і філіппінського блогера.
Пані Фраско сказала, що департамент забезпечить, щоб DDB Philippines взяла на себе відповідальність за відео.
Агентство опублікувало заяву з поясненнями невдовзі після того, як ролик став вірусним у соціальних мережах, викликавши критику з боку мешканців інших країн, які помітили в ньому місцеві особливості. Виявилося, що кадри були взяті з інструменту для швидкого створення відео Storyblocks.
«DDB Philippines приносить щирі вибачення міністру туризму Крістіні Гарсія Фраско, Департаменту туризму та філіппінському народу за очевидне використання неоригінальних/стокових кадрів», — йдеться у заяві.
«Хоча використання стокових кадрів у відеороликах про настрій є стандартною практикою в індустрії, використання іноземних стокових кадрів було прикрим недоглядом з боку нашого агентства», — продовжується в заяві.
Офіційне відео, про яке йде мова, було видалено.