Тема, якість, сталий розвиток та інше: 5 порад про створення брендованого тревел-контенту
04 Лип 2023, 13:36

Тема, якість, сталий розвиток та інше: 5 порад про створення брендованого тревел-контенту

Досвідчена експертка з туристичного контенту та креативна директорка агентства Think Make Create Жаккі Бомонт поділилася своїми інсайдерськими знаннями про різні локації, мовні бар’єри та напружений графік.

Я вважаю, що будь-який цікавий контент ґрунтується на чудовому сторітелінгу. Контент, який зупиняє глядача на шляху з самого початку завдяки унікальній зачіпці. Я особисто люблю особисті, автентичні історії та доповідачів, які мають свіжий і особливий погляд на речі. Якщо я щиро симпатизую комусь і цікавлюся ним, я продовжую дивитися.

Коли йдеться про контент про подорожі, красиві, захопливі кадри, які змушують вас буквально застрибнути в літак, є обов’язковими.

Коли йдеться про контент про подорожі, красиві, захопливі кадри, які змушують вас буквально застрибнути в літак, є обов’язковими. Але це може бути складним мистецтвом. Типові, засновані на фактах фільми з невеликою кількістю оповіді або фільми, які намагаються зробити занадто багато, упаковуючи нескінченні монтажі зображень з дуже малою кількістю розповіді, часто не досягають мети.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тож як створити переконливий фільм, який передає суть місця з усіма його принадами — від їжі та культури до архітектури та клімату — і при цьому не перегнути палицю? Подорожуйте зі мною в цьому посібнику, і я поділюся з вами п’ятьма порадами щодо створення красивого брендованого тревел-контенту.

Порада №1: Як і будь-який інший контент, тревел-контент – це сторітелинг

Спробуйте знайти унікальний фільтр або кут зору, щоб розповісти історію, яка зачепить аудиторію з самого початку і дасть наратив для вивчення.

Наприклад, коли ми створювали контент для туристичної організації Visit California, нашою головною темою були інновації. Ми шукали історії та авторів, які робили цікаві та незвичні речі в цьому регіоні, і це привело нас до перших людей у світі, які виростили повністю екологічно чисту дошку для серфінгу з грибів. Розповідь про їхню історію означала, що ми могли показати красиві місця на узбережжі Каліфорнії та зняти чудовий серфінг, а також надихнути аудиторію справжнім сюжетом — чи зможуть вони це зробити? Які були підводні камені? І що надихнуло їх на це в першу чергу? Ми також змогли вплести автентичний ракурс сталого розвитку (що часто є дуже важливим для клієнтів), не замилюючи очі і не стаючи надмірно дидактичними, що відштовхує глядачів.

https://www.youtube.com/watch?v=RERthhFJ4BE&ab_channel=VisitCalifornia

У нашій серії фільмів для Egyptian Tourism Board ми хотіли вдихнути нове життя у стародавні місця, такі як Долина царів. Тому ми знайшли молоду єгипетську археологиню, яка розповіла свою особисту історію про те, чому її так захоплюють і надихають стародавні гробниці, і які таємниці вони зберігають. Її розповідь приносить свіжий, унікальний погляд, особливо для молодшої, більш різноманітної аудиторії.

Порада №2: Найкращі тревел-формати занурюють глядачів у досвід

Один із наших улюблених фільмів про подорожі, «Dinner Parties of the Future», розкрив тему інновацій через призму їжі. Ми попросили першокласного каліфорнійського шеф-кухаря створити сервіровку для званої вечері на 50 років вперед, враховуючи такі речі, як зміна клімату, стійкість, доступність інгредієнтів, а також інновації в їжі та елемент несподіванки.

Вечеря була організована як жива подія, яку ми знімали на камеру, що дало нам унікальну розповідь про те, як вісім запрошених гостей куштували страви та обговорювали їхнє походження. У цьому фільмі ми показали приголомшливі локації, де шеф-кухар збирав свіжі інгредієнти у місцевих постачальників, а також красиві візуальні образи страв, які сплелися у захоплюючу історію.

Однією з наших спеціалізацій є вміння розповідати історії різної тривалості: цей фільм був представлений як довший 10-хвилинний фрагмент, а також п’ятихвилинний, трихвилинний, двохвилинний та однохвилинний монтаж для різних платформ. Однак усі фільми починалися з того, що ставили одне й те саме запитання: «Що ми будемо їсти через 50 років?», даючи глядачам чітку і переконливу причину продовжувати перегляд.

Під час роботи над величезною глобальною подією, всесвітньою виставкою Експо-2020 в Дубаї, перед нами стояло завдання зосередитися на конкретних темах, щоб розповісти історії з належною глибиною та проникливістю. Однією з найцікавіших тем була архітектура, тож ми висвітлили деякі з найбільш інноваційних будівель на території виставки, поспілкувавшись з архітекторами, дизайнерами та інженерами. Завдання полягало у створенні чотирьох окремих короткометражних фільмів, а також годинного документального фільму.

У годинному документальному фільмі ми також хотіли піддати аудиторію певній небезпеці, тому зосередилися на одній із найбільш знакових і амбітних будівель на місці, куполі Аль-Васль, розповідаючи історію про те, що сталося, коли один із основних гідравлічних домкратів вийшов з ладу у вирішальний момент будівництва і як це було виправлено. Це розуміння додало до розповіді певної людської драми, що дуже сподобалося глядачам.

Порада №3: Над зображенням і звуком потрібно попрацювати

Неможливо вмістити цілу країну в кілька хвилин фільму, але мета полягає в тому, щоб спробувати оживити локацію з різних точок зору: епічні зйомки з дрону приголомшливих пейзажів, змішані з текстурою і деталями на землі, а також захоплюючі POV-зйомки і красиво обрамлені фотографії добре працюють.

Якщо звук неякісний, то навіть найкращий у світі відеоряд не врятує фільм.

Найкращі тревел-фільми створюють вражаюче кольорове та звукове полотно, що часто означає зйомку великої кількості різноманітних кадрів. Глядачі очікують, що локації будуть виглядати приголомшливо, тому ми завжди намагаємося знімати в найкращих умовах освітлення, будь то світанок або золотий час. Крім того, ми ніколи не йдемо на компроміс із якісним звукозаписом, особливо під час запису діалогів на локації в галасливому або складному середовищі. Якщо звук неякісний, то навіть найкращий у світі відеоряд не врятує фільм.

Порада №4: Дотримуйтесь теми

Зазвичай ролик слідує певній темі і може мати центрального учасника; наприклад, коли ми створювали серію про подорожі для Korean Tourist Board, темою була фотографія. Ми пішли за фотографом Алексом Біром у подорож відкриттів, щоб зафіксувати три конкретні елементи у трьох фільмах: світло, колір і людей.

Для фільму про світло ми обрали красивий старовинний корейський храм, архітектура якого була спроєктована таким чином, щоб вловлювати сонячне світло і тіні, створюючи унікальну візуальну взаємодію з будівлею. Для фільму про колір ми відвідали культурне село Гамчхон у Пусані, де цілий район нетрів було перетворено шляхом перефарбовування всіх будівель та залучення вуличних художників. Для фільму про людей ми поїхали на острів Чеджу, відомий літніми жінками-фрі-дайверами, які створили переконливі сюжети для портретів. У кожній з цих локацій тлом для зйомок слугували приголомшливі візуальні образи подорожей, сплетені навколо переконливої центральної історії.

У нашій серії для «Visit California» ми створили короткометражку під назвою «California Dreamers». Тут усіх авторів об’єднувала одна тема — усі вони переслідували свою особисту мрію, яка часто виходила за рамки культурних норм. Однією з видатних учасниць була Віра Муляні, архітекторка, яка використовує каліфорнійську пустелю Мохаве як «випробувальний полігон» для архітектури на Марсі.

В Абу-Дабі ми створили серію фільмів про місця, які відображають дух міста. Ми хотіли надихнути глядачів, надавши голос людям, які там працюють, чия пристрасть і досвід дійсно сяють — тема, що проходить через усю серію.

Порада №5: Це марафон, а не забіг

Це марафон, а не забіг. Фільми про подорожі вимагають великої витривалості. Не тільки тому, що ви, ймовірно, знімаєте дуже рано вранці і часто пізно вночі, але й через велику кількість відзнятого матеріалу та велику кількість різноманітних локацій графік може бути дуже напруженим. Крім того, ви повинні бути культурно обізнаними, долати труднощі, пов’язані з мовами, валютою, часовими поясами, екстремальною спекою чи холодом, їжею, а також працювати з місцевими членами знімальної групи, з якими у вас, можливо, мало досвіду роботи. Багато часу потрібно для вирішення проблем, оскільки є багато рухомих елементів, які знаходяться поза вашим контролем, тому ви повинні бути гнучкими, адаптивними та приймати швидкі рішення на місці. Зйомки з людьми, які розмовляють різними мовами, також є очевидним викликом, як і зйомки з людьми, для яких англійська не є рідною мовою.

Крім того, все виробництво, пов’язане з подорожами, має бути більш вуглецево грамотним: там, де це можливо, ми знімаємо з місцевими командами і мінімізуємо кількість людей, яким потрібно подорожувати. Ми активно шукаємо більш екологічні варіанти для таких речей, як проживання та транспорт, а також приділяємо особливу увагу сталому управлінню відходами на всіх етапах виробництва.

Але, з іншого боку, очевидною перевагою є відвідування дивовижних місць і знайомство з людьми, які надихають. Тревел-фільми дають змогу по-справжньому зануритися у місцевість в унікальний спосіб — зсередини, адже ви працюєте з місцевими жителями, які мають дивовижні знання про місцевість. Це такий привілей, що робить тревел-фільми унікальними та корисними для режисерів і продюсерів.

Розкажіть друзям про новину