Найбільший медіасервіс України MEGOGO зняв глобальну рекламну кампанію, яка переносить користувачів у різноманітні всесвіти контенту. Кожен клік, як телепорт, переносить у нові світи вражень, емоцій та настрою. Слоган кампанії «Вмикай добре», адже контент дає можливість переключитися, трошки відволіктися від повсякденного життя та набратися сил, щоб зрештою все було добре.
Креативне рішення побудоване на ідеї, що людина відкриває для себе цілий всесвіт кожного разу, коли користується MEGOGO та легко перемикається між типами контенту будь-де: на телевізорі, планшеті чи смартфоні. Ключове повідомлення «Вмикай добре» адаптується і трансформується відповідно до типів контенту, доступних на медіасервісі: «Вмикай кіношне», «Вмикай сімейне», «Вмикай книжкове», «Вмикай спортивне» тощо.
«Сьогодні ми працюємо в 14 країнах, тож сфокусувались на цінностях, які, згідно з нашими дослідженнями, об’єднують користувачів MEGOGO в усьому світі. Швидкий доступ до цифрового телебачення й іншого контенту, з улюбленого пристрою, у зручний час та відповідно до настрою саме в цю хвилину. Якби ж в усіх сферах життя так легко можна було «Вмикати добре», як на нашому медіасервісі» — коментує Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO.
Над проєктом команда медіасервісу працювала з агенцією Superfuture.
Продакшином займалась команда Limelite та режисерка Анна Бурячкова, відома за роботами для Coca-Cola, UNICEF, Onuka, О.Е., Jamala та іншими. Постпродакшн виконали Casper studio, а анімацію створила студія And Action.
«Вмикай добре» – це коли проєкти – любов любовна. Клац – і цей ролик такий: від режисерської розробки до фінального монтажу – чиста любов! Клік – і співпраця з командою проходить легко, а результат – подобається! В мене давні стосунки з MEGOGO, я той лояльний клієнт, орієнтований на фільми та аудіокниги, і тому тішусь з цієї співпраці, як і тішуся від кльової, натхненної та творчої співпраці з креативною агенцією Superfuture, продакшн команією Limelite та моєю кльовою командою. Фух, це було добре!» — коментує Анна Бурячкова, режисерка.
У відео сімʼя головних героїв мандрує всесвітами контенту: від телеканалів до анімаційних фільмів, від чорно-білого кіно до футбольних матчів, від аудіокнижок до улюблених телешоу.
У рамках кампанії зняті рекламні ролики 30, 15 та 6 секунд, які з’являться в ефірах телеканалів та у мережі інтернет. Крім того, підготовлені анімовані інтро та аутро з телепортом для наступних кампаній бренду, а також ключові візуальні елементи для діджитал й аутдор комунікацій.
Кампанія підтримуватиметься принтами у зовнішній рекламі, промо на радіо та в соціальних мережах.
Нагадаємо, що раніше медіасервіс поділився оновленим візуальним стилем. Айдентику розробив Володимир Смирнов, арт-директор MEGOGO і дизайн-директор Spiilka design büro.