Ощадбанк запустив нову комунікаційну платформу «Моє».
Платформа є найбільшою з часів створення, за словами Антона Тютюна, заступника голови правління Ощадбанку.
«Останнім часом в Україні багато що змінилося. Ми пережили пандемію і зараз переживаємо найстрашнішу військову агресію в Європі з часів Другої світової війни. Тектонічні зміни у нашому світосприйнятті і спонукали Ощад дещо змінити позиціювання банку у своїх комунікаціях. Ми згуртувалися перед страшною загрозою – і в усіх проявах бренду: відділеннях, продуктах та комунікаціях хочемо довести, що наші співгромадяни можуть казати, що Ощад – це моє».
Цей час настав. Настав час навчитися казати: «Моє».
Мої люди виходять з прапором назустріч танкам.
Мої літаки захищають моє небо.
Мої податки тримають мою країну.
«Наше» – це «моє». І я відповідаю за все це.
І так. Це моя земля. І моє повітря.
І мій Бахмут, і мій Херсон. Я не віддам моє.
Бо це моя країна. І мій банк. Ощадбанк
Концепція нової комунікаційної платформи була розроблена у співпраці із Fedoriv Agency.
Відео було зняте за 1 день. Музику для відео спеціально написана композиторами.
«Довелось приклеювати яблука на дерево, щоб фермеру було що збирати. Дівчина в ролику справді відрізала частину волосся. Очі військового – це не актор. Він реально приїхав у відпустку в Київ і погодився знятись. Зараз він знову служить». – прокоментувала команда Ощадбанк.