Вперше у своєму роді Netflix представив білборд із зображенням по-справжньому спітнілого Кріса Хемсворта. Зовнішня активація запрошувала перехожих доторкнутися до його мокрої поверхні.
Це реклама екшн-трилера «Евакуація 2», який доступний для перегляду на стрімінговій платформі.
Фільм містить «настільки інтенсивний екшн, що наші білборди спітніли», — йдеться на рекламних щитах.
Розроблений спільно з креативним агентством Omelet та продакшн-компанією UNIT9, трюк використовує систему переробленої води з таймером.
Білборди розташовані на тротуарах, а не на будівлях, тож перехожі можуть сфотографуватися з Хемсвортом і, можливо, галантно витерти краплини поту з його обличчя.
Можливо, шанувальники ще не бачили такого, але рекламні зусилля Netflix стануть ще більш дикими, оскільки компанія «любить перевершувати саму себе». Глядачам варто очікувати більшого, коли вийде «Евакуація 2».
Це не перший випадок, коли створено такий білборд. Минулого року білборд технологічної компанії Elvie мочився на людей, щоб подолати табу на нетримання сечі у жінок.