Інфлюенсерів закликали відмовитися від ШІ-фільтрів краси у Великобританії
26 Чер 2023, 10:21

Інфлюенсерів закликали відмовитися від ШІ-фільтрів краси у Великобританії

Агентство з управління інфлюенсерами Gleam Futures за підтримки холдингової компанії Dentsu закликало інфлюенсерів відмовитися від ШІ-фільтрів краси в рамках масштабної зовнішньої кампанії, орієнтовану на університети та лондонську вулицю Харлі-стріт.

Кампанія «Bold Influence» — це частина більш масштабної боротьби Gleam Futures проти оманливих стандартів краси в Інтернеті, з якою агентство звернулося до уряду Великобританії у формі 48-сторінкового маніфесту.

Реклама, створена Dentsu Creative UK, буде розміщена в мережі, а також поза домом. Медіа-план зовнішньої реклами зосереджений на таких торгових районах, як Вестфілд та Оксфорд-стріт, на Харлі-стріт, відомій своїми косметичними салонами, а також на університетських студентських об’єднаннях та музичних майданчиках.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За кампанією стоїть керуюча партнерка агентства талантів Мелані Кентіш. Вона пояснила, що хоча за зміну законодавства відповідає уряд, відповідальність також лежить на користувачах та інфлюенсерах, які мають гарантувати, що вони публікують відповідальний контент.

«У них може бути 100 підписників, а може бути мільйони підписників, але я вважаю, що дуже важливо, щоб ми притягували їх до відповідальності. В агентстві працюють Джемма Стайлз, Адель Робертс, Емілі Норріс, Анна Вайтхаус, Поппі Дейз — всі вони погодилися не використовувати б’юті-фільтри зі штучним інтелектом у майбутньому. Кентіш каже, що їхня підтримка «запустить ефект снігової кулі».

У рекламі використовуються тексти: «Сміливість відзначає 8 мільярдів версій прекрасного», «Сміливість — це любов до себе в будь-якій формі та розмірі», «Сміливість — це текстура, тонкі лінії, прищики та ямочки». «Чим більше ми зможемо показати, що існує так багато різних версій краси, тим більше ми зробимо її прийнятною для майбутніх поколінь», — пояснила Кентіш.

Сью Хіггс, виконавча креативний директор Dentsu Creative UK, додала: «Ми вивели маніфест за межі діджитал технологій у реальний світ, де молоді люди, які користуються цими фільтрами, можуть на власні очі побачити проблеми з психічним здоров’ям, які вони спричиняють».

Кентіш посилається на нещодавнє дослідження Dove, яке показало, що чотири з п’яти дівчат-підлітків змінили свою зовнішність за допомогою діджитал технологій до 13 років, а 54% з них віддають перевагу тому, як вони виглядають з фільтрами.

Розкажіть друзям про новину