Креативники представили освітньо-розважальне Youtube-шоу про придумування ідей
21 Чер 2023, 17:22

Креативники представили освітньо-розважальне Youtube-шоу про придумування ідей

Шоу про придумування ідей ШТОРМНАДО повернулося з другим сезоном. Перший сезон відзняли та опубліковали ще у 2020 році, цього року команда поновила зйомки та випустила перший випуск нового сезону. 

ШТОРМНАДО – освітньо-розважальне шоу про придумування ідей. За одну годину креативна пара має придумати ідеї по заданому брифу. 

З нового: другий сезон буде знятий виключно українською мовою, також, окрім просто розважальних, було додано соціально важливі теми для шторму. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Саме таку тему автори й обрали для першого випуску нового сезону — “Як відмовитися від російської музики”.

Героями нового випуску стали співзасновники креативної агенції Taktika, Роман Гурбанов та Ілля Почкун, які штормили над тим, як зробити так, щоб в українських топах стрімінгів на верхніх позиціях не було російських виконавців. Адже прослуховування їхніх треків не тільки наповнює бюджет рф, але і заважає розриву культурних зв’язків з росією. Тому задача брифу – змотивувати українців перестати слухати російські треки.

Автори шоу – Ігор Фінашкін та Антон Полєсков. Шоу створене командою креативної агенції I AM IDEA та відзнято на локації КАМА.

Розкажіть друзям про новину