Німецьке видання Bild, газета, що найбільше продається в Європі, планує замінити низку редакторських посад штучним інтелектом, про що повідомила своїм співробітникам в електронному листі.
У рамках окремої, більш термінової програми скорочення витрат на суму 100 млн євро, спрямованої на відновлення прибутковості, газета також реорганізовує свій регіональний газетний бізнес, що, як очікується, призведе до сотні скорочень.
Газета «на жаль, розлучається з колегами, які виконують завдання, що в діджитал світі виконуються штучним інтелектом та/або автоматизованими процесами», – повідомив її власник, найбільший європейський медіа-видавець Axel Springer SE, в електронному листі до співробітників.
У ньому йдеться про те, що ролі деяких «редакторів, працівників друкарні, субредакторів, коректорів і фоторедакторів більше не існуватимуть у тому вигляді, в якому вони існують сьогодні», – йдеться в електронному листі, з яким ознайомилася конкуруюча газета Frankfurter Allgemeine (FAZ).
Це повідомлення слідує за лютневою заявою генерального директора Матіаса Дьопфнера про те, що видавництво має стати «суто діджитал медіакомпанією». За його словами, такі інструменти штучного інтелекту, як ChatGPT, можуть «зробити незалежну журналістику кращою, ніж вона коли-небудь була, або замінити її».
Він передбачив, що ШІ незабаром буде краще справлятися з «агрегацією інформації», ніж люди, і сказав, що виживуть лише ті видавці, які створюватимуть найкращий оригінальний контент, наприклад, журналістські розслідування та оригінальні коментарі.
Bild не має точної оцінки кількості робочих місць, які можуть бути втрачені внаслідок впровадження штучного інтелекту.