Кім Кардаш’ян потрапила на обкладинку TIME як власниця однієї з найвпливовіших компаній
21 Чер 2023, 10:29

Кім Кардаш’ян потрапила на обкладинку TIME як власниця однієї з найвпливовіших компаній

Кім Кардаш’ян знялася для обкладинки журналу TIME. Бренд одягу інфлюенсерки Skims потрапив у число щорічного рейтингу TIME100 Most Influential Companies у розділі «Проривні компанії».

«Все почалося з того, що я просто знайшла форму, яка відповідала б моєму кольору шкіри, – розповіла Кардаш’ян про свій бренд. – Я брала свій спортивний одяг і фарбувала його пакетиками чаю та кави у ванній».

View this post on Instagram

A post shared by TIME (@time)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Компанія Skims, заснована наприкінці 2019 року, заявляє, що минулого року заробила 500 мільйонів доларів. Бренд був оцінений у $3,2 млрд в січні 2022 року, що вдвічі більше, ніж за дев’ять місяців до цього.

Компанія тестує нові розширення бренду, такі як створення весільного вбрання і, як ексклюзивно розповіла Кардаш’ян для TIME, лінія чоловічого повсякденного одягу та нижньої білизни, що запускається цієї осені. Крім того, вона додала, що буде і чоловічий одяг, але пізніше.

У статті TIME розповіли, як магнат пройшла шлях від фарбування білизни у ванній до створення компанії вартістю 3,2 мільярди доларів, і як її донька Норт Вест надихнула на ідею кампанії «Ice Spice».

Розкажіть друзям про новину