Кім Кардаш’ян знялася для обкладинки журналу TIME. Бренд одягу інфлюенсерки Skims потрапив у число щорічного рейтингу TIME100 Most Influential Companies у розділі «Проривні компанії».
«Все почалося з того, що я просто знайшла форму, яка відповідала б моєму кольору шкіри, – розповіла Кардаш’ян про свій бренд. – Я брала свій спортивний одяг і фарбувала його пакетиками чаю та кави у ванній».
Компанія Skims, заснована наприкінці 2019 року, заявляє, що минулого року заробила 500 мільйонів доларів. Бренд був оцінений у $3,2 млрд в січні 2022 року, що вдвічі більше, ніж за дев’ять місяців до цього.
Компанія тестує нові розширення бренду, такі як створення весільного вбрання і, як ексклюзивно розповіла Кардаш’ян для TIME, лінія чоловічого повсякденного одягу та нижньої білизни, що запускається цієї осені. Крім того, вона додала, що буде і чоловічий одяг, але пізніше.
У статті TIME розповіли, як магнат пройшла шлях від фарбування білизни у ванній до створення компанії вартістю 3,2 мільярди доларів, і як її донька Норт Вест надихнула на ідею кампанії «Ice Spice».