Дані, отримані на замовлення від компанії з дослідження ринку та аналітики даних YouGov, показали, що майже три чверті жінок заявили, що відкрито розкажуть про свої проблеми, якщо друг звернеться до них у приватній бесіді.
Додаток для обміну миттєвими повідомленнями WhatsApp випустив ще одну кампанію, яка рекламує його можливості для забезпечення конфіденційності. У ролику глядачі бачать жінку, яка розповідає подрузі, що отримала позитивний результат тесту на вагітність. Використовуючи різноманітні функції, які пропонує WhatsApp, вона може зробити це конфіденційно, перш ніж розповісти про це своєму партнеру.
Кампанія, що з’являється на ефірних та цифрових відеоканалах, також передбачає партнерство з англійською спортивною ведучою, експерткою і колишньою професійною футболісткою Олександрою Скотт. Зірка спорту підтримала серію дзеркальних повідомлень, що з’являються в приватних місцях, зокрема в жіночих туалетах пабів і барів у Великій Британії, які мають на меті заохотити жінок перевіряти, як там їхні друзі.
Про проект Скотт сказала: «З мого досвіду, я не думаю, що ви можете перевіряти когось або пропонувати допомогу занадто багато разів. Я пишаюся тим, що співпрацюю з WhatsApp, щоб допомогти заохотити жінок звертатися до своїх друзів, навіть якщо це просте повідомлення, і я сподіваюся, що це допоможе жінкам у всьому світі знати, що вони не самотні в будь-яких труднощах, з якими вони можуть зіткнутися».