Перше слово більшості немовлят — «papa»(«тато»). «Papa»… звучить як відомий бренд піци. Саме тому Papa John’s створив кампанію «Baby Coupon».
Діджитал-ідеєю є те, що кампанія заохочує малюків вимовляти частину назви бренду. Таким чином татусі можуть отримати купон на свою улюблену піцу.
Батькам достатньо завантажити в Instagram сторіс зі своєю дитиною, яка каже «тато», позначити бренд і одразу ж отримати купон. Кампанія стартувала тиждень тому до Дня батька і триватиме до кінця місяця.
«Для дитини сказати «тато» легше, ніж сказати «мама», — стверджує педіатр Густаво Рівера.
Papa John’s Peru та Fahrenheit DDB скористалися цим і створили Baby Coupon, даруючи татусям подвійний подарунок.