Ролик Greenpeace із зіркою «Вартові галактики 3» показав веселощі корпорацій на тлі світових подій
16 Чер 2023, 16:17

Ролик Greenpeace із зіркою «Вартові галактики 3» показав веселощі корпорацій на тлі світових подій

Щоб переосмислити класичну пісню для нового покоління, екологічна організація Greenpeace залучила до роботи продюсера Фрейзера Ті Сміта, володаря «Греммі», та репера Avelino. У короткометражному фільмі знявся актор Вілл Поултер, відомий за фільмами «Ми — Міллери» та «Вартові галактики 3».

У рекламі глядачі бачать яскраву, але тривожну вечірку, яка виходить з-під контролю. Жадібні корпорації веселяться так, ніби завтра не настане, і приходить усвідомлення того, що якщо вони продовжуватимуть так поводитися, то завтра не настане.

Пісня є закликом до дії для людей, які турбуються про майбутнє та стан планети, а також об’єднуючим криком для тих, хто мріє про краще майбутнє. Вона звучатиме на головних сценах фестивалю Ґластонбері протягом усіх вихідних.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про проект режисер Стів МакКвін сказав: «Цей короткометражний фільм — захоплюючий погляд на стан світу, що виходить з-під контролю. Я дуже пишаюся тим, що брав участь у цьому проекті разом з Greenpeace. Він відображає тривогу від того, що корпорації (особливо нафтогазові) та їхні поплічники завдають шкоди навколишньому середовищу від нашого імені, поводяться так, ніби не існує завтрашнього дня, і розпалюють кліматичну кризу виключно заради власного прибутку. Але у нас є колективна сила, щоб реалізувати інше майбутнє. Вкрай важливо, щоб люди не забували, що завтрашній день не обіцяний нікому».

Аріба Хамід, виконавчий директор Greenpeace Великобританії, додала: «Коли дивишся на стан світу, який створили старші покоління, на нафтові компанії, які святкують так, ніби завтра не настане, на політиків, які дивляться, як палає наш дім, це може здатися приголомшливим. Але усвідомлення і рішучість врятувати нашу планету, врятувати життя і засоби до існування ще ніколи не були такими сильними.

Люди в усьому світі неймовірно стурбовані своїм майбутнім, але вони володіють величезною силою. Цей фільм — послання надії: вимагати кращого завтра не лише можливо, але й вкрай важливо. Ми пишаємося цією неймовірною співпрацею, можливістю працювати з такою талановитою та пристрасною групою, щоб переосмислити культову пісню Fleetwood Mac «Don’t Stop» та донести її до нового покоління».

Розкажіть друзям про новину