Щоб відзначити запуск бренду гострого соусу від Heinz, було випущено серію коротких роликів за участю співака Ed Sheeran та гігантського ведмедя на ім’я Тед, який ніколи не буде задоволений своєю їжею, якщо не додасть до неї соус Tingly Teds.
Кампанія розгортається у Великобританії та Нідерландах в Instagram, TikTok, YouTube, Reddit та Pinterest. Потім соціальні відео будуть підтримані аудіорекламою на Spotify та зовнішньою рекламою, включаючи площу Пікаділлі, мурали в Лондоні та Манчестері.
Sheeran не вперше співпрацює з компанією Heinz, яка раніше випустила спеціальну 150-ту ювілейну пляшку томатного кетчупу Heinz з емодзі у вигляді помідора, натхненного Едом.
За створенням креативу стоїть музично-медійна пропозиція для рекламодавців WMX від Warner Music UK разом із продакшн-компанією Smuggler.