VOXI від Vodafone, мобільна мережа для любителів соціальних мереж, представила свою нову кампанію під назвою «The Fun Never Ends» для просування своєї пропозиції «Безлімітні соціальні мережі». У ролику показано двох друзів, які беруть участь у танцювальному змаганні, сподіваючись стати вірусними (дуже в дусі покоління Z). Єдина відмінність полягає в тому, що цей динамічний дует насправді є двома мізками в банках.
Щоб висвітлити пропозицію безлімітних соціальних мереж від VOXI, агентство поставило питання: кому це потрібно більше, ніж комусь (або чомусь), що живе вічно? Так народилася ідея мізків у банках, які нічого не люблять більше, ніж стрибати під останні тренди соцмереж.
Поза архетипним стереотипом бездумного прокручування соціальних мереж, герої використовують їх для спілкування, навчання, обміну інтересами з іншими та самоосвіти – справжнє відображення клієнта VOXI.
У такому ж настрої агентство також створило динамічну зовнішню рекламу для ключових локацій по всій Великобританії, яка буде відображати тренди соціальних мереж.
Майк Х’юз та Далатандо Алмейда, креативні директори AMV BBDO, зазначили: «Ми дуже любимо наших безсмертних персонажів. Не тільки тому, що вони допомагають нам підкреслити переваги безлімітних соціальних мереж Voxi, але й тому, що вони йдуть врозріз з категорією кліше, коли просто показують молодих людей, які роблять круті речі».
Марія Куцудакіс, директор з маркетингу Vodafone UK та Voxi, додала: «На перенасиченому ринку телекомунікаційних послуг нам потрібна була кампанія, яка б створила прорив та прославила унікальну пропозицію Voxi.
Оглядаючи ринок сьогодні, стає зрозуміло, що сюрреалістичний та гумористичний квадрант був для нас широким відкритим простором. Ми також знаємо, наскільки важливим є доступ до соціальних мереж для цього покоління, і хотіли відзначити позитивні, розважальні, освітні та кар’єрні аспекти, які вони надають».