Платформа LinkedIn опублікувала нове B2B-дослідження і випустила кілька інструментів, у тому числі генеративні функції копіювання оголошень зі штучним інтелектом. Яскрава кампанія від агентства Раяна Рейнольдса Maximum Effort привернула увагу до продуктів.
Нове дослідження LinkedIn показує, що 76% керівників відділів B2B-маркетингу відчувають тиск, щоб довести короткострокову рентабельність інвестицій, а сім з десяти B2B-маркетологів кажуть, що їхній маркетинговий бюджет зосереджений на створенні нового бізнесу.
Ці та інші дані змальовують картину галузі, що перебуває під зростаючим тиском, у першому дослідженні LinkedIn «B2B Marketing Benchmark».
Щоб допомогти B2B-маркетологам збільшити прибуток і розвинути свій бізнес, LinkedIn дебютував з набором нових маркетингових продуктів і послуг. Оновлення включають нові формати оголошень, у тому числі відеорекламу в потоковому режимі, «розмовну рекламу» в поштовій скриньці, а також «рекламу лідерів думок», за допомогою якої просувається контент від керівників або інших співробітників. Нові формати оголошень будуть доступні з липня.
Крім того, щоб допомогти копірайтерам у написанні текстів, LinkedIn запустив новий інструмент підказок для рекламних оголошень, який працює на основі генеративного ШІ. Це ключовий фокус для платформи: за останні місяці LinkedIn став свідком 142% зростання кількості публікацій, пов’язаних зі штучним інтелектом, багато з яких свідчать про зростаючий інтерес з боку B2B-маркетологів. Згідно з дослідженням компанії, майже вісім з десяти B2B-маркетологів планують розширити використання генеративного штучного інтелекту, щоб підвищити ефективність, швидко створювати більше контенту і розміщувати контент, який глибоко резонує з цільовою аудиторією.
Додаткові функції включають API для отримання інформації про аудиторію, розроблений для партнерів агентств, можливість для користувачів повідомляти про сторінку бренду в LinkedIn і нову CMO Scorecard, яка допомагає підтвердити загальний вплив платних заходів бренду.
Для просування нових B2B-інструментів LinkedIn об’єднався з креативним агентством Раяна Рейнольдса та продюсерською компанією Maximum Effort над багатоканальною кампанією за участю олімпійської медалістки та легенди фігурного катання Ненсі Керріган.
У короткому ролику Керріган схвалює пластівці “CRM Solutions Software”: до розчарування глядача, який не може зрозуміти, чи допоможе продукт адаптуватися користувачам, чи підтримає сумісність з його існуючою базою даних. Якщо реклама пластівців не допоможе B2B-маркетологу продати свою CRM-систему, то реклама в LinkedIn допоможе. Ролик завершується слоганом: «З 70 мільйонами людей, які приймають рішення, LinkedIn – це місце для B2B».