Бренд прагне підтримувати молоде покоління на тлі фінансового та соціального тиску.
Європейський телекомунікаційний бренд Deutsche Telekom у партнерстві з креативним агентством Saatchi & Saatchi розробив низку контенту, орієнтованого на покоління Z.
Натхненний цитатою «Я – молодість, я – радість, я – свобода» з романів Джеймса М. Баррі про Пітера Пена, перший рекламний ролик переосмислив класичну історію про юність для цілого нового покоління.
У ньому глядачі бачать чотирьох героїв, які займаються повсякденними справами, працюють і піклуються про своїх рідних.
Ульріх Кленке, головний бренд-офіцер Deutsche Telekom, сказав: «Оскільки молодь продовжує стикатися з безпрецедентним тиском, збереження її універсального права бути молодою має бути пріоритетом. Deutsche Telekom прагне продемонструвати нашу підтримку молодому поколінню, надаючи їм виняткові культурні моменти, завдяки яким вони можуть відчути справжню радість молодості».
Протягом літа бренд також запропонує тисячі безкоштовних музичних подій по всій Європі.
Франкі Гудвін, креативний директор Saatchi & Saatchi, додала: «Наша співпраця з поколінням Z та Deutsche Telekom триває вже чотири роки, і цього року ми зрозуміли, що молодим людям зараз найбільше потрібна можливість бути молодими.
Перевернути історію про Пітера Пена для цього покоління стало ідеальним сюжетним поворотом, який надихнув і допоміг запустити нашу платформу Joy Youth Freedom, засновану на культовій цитаті Джеймса М. Баррі. Вона імпульсивна, безтурботна та ескапістська, і це саме те, чого ми хотіли досягти в нашому сучасному переказі. Залучивши креаторів покоління Z та створивши кампанію для платформи на замовлення, ми вважаємо, що підготували себе до чудового літа».