Щоб відсвяткувати 51-й день народження свого маскота Гримаса, бургерний гігант McDonald’s створив кампанію та лімітовані пропозиції, які викликають у дітей 90-х ностальгію за днями народження, проведеними в мережі фаст-фуду.
Вперше McDonald’s представив цього маскота в 1972 році. Бренд розповів, що персонаж походить з острова Гримаси, де живе його сім’я з інших довгастих, пухнастих, фіолетових персонажів. На честь свого улюбленого маскота мережа влаштовала вечірку, наповнену низкою лімітованих подарунків, які стануть доступними 12 червня. Серед них, лімітована їжа на тему Гримаси, перший фіолетовий молочний коктейль мережі, ретро-відеогра, AR-лінзи Snapchat та сувенірна продукція.
До святкового меню Grimace Birthday Meal входить вибір між Біг-Маком або курячими Макнагетсами з 10 порцій, картоплею фрі та лімітованим фіолетовим коктейлем, який описується як ванільний безалкогольний коктейль з ягідним смаком.
Бренд також створив свою першу ретро відеогру у співпраці з креативним агентством Krool Toys. У грі Гримас ганяє по McDonald’s у стилі 90-х разом зі своїми друзями-маскотами Бьорді та Гамбурларом, щоб розрізати свій святковий торт. Гра буде безкоштовною для настільних і мобільних пристроїв, починаючи з 12 червня.
Більше того, користувачі Snapchat можуть розблокувати святкові лінзи Гримаси швидким скануванням Золотих арок.
Нарешті, 12 червня на спеціальному сайті можна буде придбати лімітовану серію сувенірної продукції у стилі гри, від футболок до шкарпеток.
Кампанія, розроблена у партнерстві з креативним агентством Wieden+Kennedy New York, покликана пробудити ностальгію споживачів, нагадуючи їм про шкільні дні народження в McDonald’s PlayPlace. У новому рекламному ролику Гримаса святкує свій день народження в ресторані McDonald’s, що є квінтесенцією 1990-х років. Навіть фотографії з вечірки зроблені на плівку.
«Наші шанувальники мають дивовижні дитячі спогади про свої дні народження в McDonald’s… і День народження Гримаси – це вшанування дивовижних, веселих моментів, які ми всі поділяємо, – сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та взаємодії з клієнтами McDonald’s США. – Ми раді надати цим спогадам сучасного звучання, щоб продовжувати підтримувати актуальність McDonald’s для нового покоління. Гримаса – ідеальний образ, з яким McDonald’s зустрічає своїх шанувальників на перетині ностальгії та культури».