Національна лотерея Великої Британії після своєї хітової різдвяної реклами випустила ще один ролик від британського режисера Тома Гупера.
«Pockets» розповів історію двох чоловіків, які вперше зустрілися в 1994 році, у ніч першого в історії розіграшу Національної лотереї, і показує різні злети і падіння їхніх тридцятирічних стосунків. Від побачень до шлюбу і всього, що відбувається між ними, константою впродовж усього фільму є їхній щотижневий рожевий лотерейний квиток.
Креативне агентство Adam&EveDDB співпрацювало з різними виробничими компаніями протягом усього процесу, включаючи Smuggler, яка займалася виробництвом фільму.
Команда також консультувалася з агентством культурних досліджень On Road, щоб переконатися, що реклама відображає точне зображення геїв з 1990-х років до сьогодення.
Айвор Бернс, директор з маркетингу оператора національної лотереї Camelot, сказав: «Ми хотіли створити кампанію, яка оспівує стосунки наших постійних гравців з їхніми лотерейними квитками – хвилювання, яке вони відчувають від можливості виграшу, що змінить їхнє життя, і нескінченну віру в те, що одного дня їхні номери спливуть».
Ролик підтримується зовнішньою рекламою, друкованою продукцією, радіо, кіно та активністю у соцмережах. Вона триватиме протягом другої половини 2023 року та на початку 2024 року.