Corona прибрала пляшки з реклами, щоб наголосити на важливому
01 Чер 2023, 17:38

Corona прибрала пляшки з реклами, щоб наголосити на важливому

Жодна реклама Corona Extra не обходиться без пляшки, або всі так думали.

У новій кампанії Corona, розробленій рекламними агентствами DAVID São Paulo та DAVID Bogota, Corona вперше жертвує цим основним елементом, щоб повідомити споживачам, що ці пляшки можна повертати.

На сьогодні понад два мільйони порожніх пляшок було відправлено назад у чотирьох країнах, які підтримують проект бренду з переробки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Замість пакування Corona підкреслила інші аспекти своєї індивідуальності: пляж, сонце, природу та проблиск свого логотипу.

На білбордах у Німеччині, Уругваї та Бразилії можна побачити нову рекламу, позбавлену Corona, з посланням: «Ми переробили пляшку з цієї реклами. Переробіть свою».

Ініціатива має на меті заохотити громадськість правильно утилізувати порожні пляшки Corona, не забруднюючи пляжі та океани, як повідомив бренд.

Розкажіть друзям про новину