Зірки вірусних роликів разом знялись у новій рекламній кампанії
31 Тра 2023, 11:51

Зірки вірусних роликів разом знялись у новій рекламній кампанії

Випадкові знаменитості, люди, які стали на короткий час відомими в Інтернеті завдяки випадковості чи збігу обставин, отримали другий шанс відкусити вишеньку слави завдяки бренду води.

З нагоди запуску свого напою зі смаком лайма Dash Water запросив мимовільних зірок до найбільш вірусних моментів останніх років, щоб повернути їх у «центр уваги».

П’ятисерійний цикл відеоінтерв’ю повернув таких зірок, як Гай Гома, колишнього жителя Браззавіля (Республіка Конго), який здобув міжнародну популярність завдяки помилці персоналу телеканалу «BBC News 24» і потрапив у прямий ефір 8 травня 2006 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед інших учасників, Кевін герой реаліті-серіалу «Пообідайте зі мною», який прославився відважною спробою засунути до рота цілий віничок для збивання.

Якщо хтось хотів дізнатися повну історію вірусної сукні-хамелеона, то Dash згадав про жінок, які привернули увагу світу до цієї оптичної ілюзії.

Завершує цей цікавий список професор Роберт Келлі, який прославився невдалим інтерв’ю на BBC, коли його перервала його дитина.

Співзасновник Dash Джек Скотт сказав: «У Dash ми віримо в те, що несподіванка може стати зіркою шоу. Ця серія відео робить саме це. Над кампанією було дуже весело працювати, і нам сподобалося розкривати веселу особистість Dash на повну силу».

Кожному учаснику було запропоновано поділитися реакцією друзів і сім’ї на свою несподівану популярність і розповісти, чи не шкодують вони про це.

Розкажіть друзям про новину